busy reklamowe

Busy reklamowe

Na rynku jest wiele firm. Wszystkie muszą zainteresować  zleceniodawcę swoja propozycją. Dźwignią handlu jest reklama. Dobra reklama pomaga zaistnieć z tłumu firm  o takim samym profilu działalności. Zainteresowanie nabywców wygrywa firma, która przyciągnie uwagę przyszłego klienta.

We współczesnym świecie nie ma miejsca na anonimowość. Aby działać na rynku trzeba wyjść frontem do klienta, dostrzec jego potrzeby i pokazać się w taki sposób, aby skupić uwagę. Nic dziwnego, że wydatki na cele promocyjne to nawet 25% budżetu firmowego. Dofinansowania z różnych źródeł na rozpoczęcie lub rozruch działalności gospodarczej można wykorzystać na zareklamowanie swojej oferty. Dobra reklama to przekaz rzucający się w oczy i łatwy do zapamiętania. Ważne są zarówno zawartość merytoryczna reklamy, jak i nośnik. Bez wątpienia bilbord szybciej przyciągnie uwagę niż kolorowa kartka lub wizytówka.

Reklama nie może nie powinna być przegadana.

Najlepsza reklama odznacza się idealnie dobraną do tematu grafiką i wpadającym w ucho, łatwym do zapamiętania sloganem. Pierwszym warunkiem wypracowania zysku z prowadzenia firmy jest  widoczność oferty dla nabywcy. Właściwie skonstruowana reklama korzystnie wpłynie na image firmy na rynku lokalnym lub krajowym. Godnym polecenia sposobem na utrwalenie pozycji na rynku lokalnym jest mobilna reklama.  Ogromne bilbordy są reklamą stacjonarną, która dociera do odbiorców na obszarze umieszczenia bilbordów. Może ukazywać treści reklamowe przez długi okres, co daje nadzieję że obserwator zapamięta treść plakatu i reklamowany przedmiot. Jeżeli zleceniodawca oczekuje błyskawicznego efektu reklamowego w postaci wzrostu liczby osób  zaciekawionych  jego ofertą, to powinien przemyśleć inwestycję w reklamę mobilną na przyczepach reklamowych. Tego typu reklama ma kilka kategorii.  Typ A, to jazda po ustalonych ulicach z przyczepą reklamową przez 8 bądź 10 godzin  w ciągu dnia. Przejazd można obserwować za pomocą GPS. Zleceniodawca otrzyma dodatkowo parę zdjęć dokumentujących przejazd.

Z kolei przyczepa reklamowa backlight ma znacznie większą powierzchnię reklamową tj. około 34m2. Wieczorem przyczepa jest podświetlenia wewnątrz  za pomocą LED’ów.  Przyczepa backlight ma swój akumulator i może być wykorzystana jako świecąca reklama stacjonarna. Dzięki użyciu przyczepy po zmroku, o omawianym rodzaju promocji należy powiedzieć skuteczna reklama. Nie od dziś wiadomo, że osoby zamawiające reklamę oczekują od niej skuteczności, tj. efektywności w postaci kolejnych kupców.

Długość trasy przyczepy reklamowej to nawet 100km, czyli ogromna możliwość pozyskania nowych nabywców. Reklama Warszawa charakteryzuje się osobistym podejściem do każdego klienta i bogatą ofertą reklamową.

Doskonali graficy przygotują projekt plakatu na busa reklamowego lub przyczepę reklamową. Na życzenie klienta istnieje możliwość  wydrukowania ulotek  i zorganizowania słodkiej promocji. Agencja reklamowa zatrudnia profesjonalne hostessy, które prowadzą imprezy reklamowe. Hostessy blisko przyczepy reklamowej mogą wręczać ulotki i częstować przybyłych gości słodkościami, np.: cukierkami, pączkami. Z doświadczenia agencji reklamowej wynika, że taka akcja promocyjna cieszy się dużym zainteresowaniem wśród możliwych klientów. Do słodkości ochoczo podchodzą dzieci, a dorośli w tym czasie zapoznają się z ofertą  firmy. To świetna okazja do zdobycia nowych kontaktów handlowych.

Reklama na przyczepie zwraca uwagę przechodniów. Jest nietypowa, trudno jej nie zauważyć. Zdaniem fachowców od marketingu reklama mobilna zyskuje coraz większe zainteresowanie. Jest to idealny sposób na zareklamowanie swojego produktu lub oferowanej usługi w wybranym miejscu. Sprawdza się na rynku lokalnym, także w mniejszych miastach. Przyczepa reklamowa wynajmowana jest przez  wszelkie  fundacje do prowadzenia kampanii społecznych, które często wywołują komentarze opinii publicznej. Wykorzystują ją partie polityczne  w trakcie kampanii wyborczej.

źródło: busy reklamowe

Dodaj komentarz

Podpis *
E-mail *
Witryna internetowa