Prowadzenie facebooka

Prowadzenie facebooka

Social media to potężne narzędzie reklamowe.

Polski Facebook ma ponad 12 milionów użytkowników, którzy są potencjalnymi klientami. Wiele osób jest zapisanych do grup handlowych, gdzie sprzedają i kupują różne rzeczy. Na Facebooku powstało wiele grup handlowych. Praktycznie każde miasto ma swoja grupę handlową.  Obsługa Facebooka to poranny rytuał Często pierwszą czynnością, jaką wykonują użytkownicy Facebooka zaraz po przebudzeniu jest sprawdzenie swojego profilu: odebranie wiadomości, przeczytanie najciekawszych udostępnionych artykułów i lajkowanie, tych materiałów, które spodobały się najbardziej.

Według amerykańskich badań aż 70% użytkowników Facebooka szuka na portalu interesujących ich produktów i usług.

Prowadzenie Facebooka firmowego to naprawdę opłacalne przedsięwzięcie. Żadne inne medium lokalne, czy ogólnokrajowe nie zagwarantuje tak dużej liczby potencjalnych klientów. Wielkie koncerny, które zdecydowały się na prowadzenie fanpage na Facebooku mają tysiące polubień, a każdy ich post lubi lub udostępnia tysiące osób.  Reklama na Facebooku jest skuteczniejsza niż przypadkowa reklama pojawiająca się innych stronach internetowych. Osoby, które zainteresują się danym produktem na Facebooku rozmawiają czasem przez wiele godzin o produkcie, wymieniają się doświadczeniami, chwalą bądź krytykują. Dla firm prowadzenie Facebooka to doskonały sposób , aby dowiedzieć się jaka jest opinia klientów o danym towarze lub usłudze, przekonać się, czy oferta trafiła w potrzeby odbiorcy.

Dzięki takim opiniom można udoskonalić produkt, usługę lub komunikację z potencjalnym klientem. Ludzie częściej mówią o danej firmie w internecie niż w realu.

Jest to normalne, ponieważ na Facebooku rozmawia się z wieloma osobami, nawet z ludźmi, których nie zna się poza światem wirtualnym. Ludzie rozmawiają na różne tematy, także o usługach i produktach. Proszą o prywatne wiadomości (na tak zwany prive) na temat konkretnych rzeczy. Prowadzenie fanpage  zapewnia kontakt z mnóstwem potencjalnych klientów.

Dodaj komentarz

Podpis *
E-mail *
Witryna internetowa